logoprzez

naglowek-01

Opublikowano: czwartek, 02, listopad 2017 09:36
Autor: sgruszka

TDP

 

9 listopada, na terenie stadionu Arena Zabrze, odbyła się konferencja podsumowująca 74. Tour de Pologne. Wzięli w niej udział miłośnicy kolarstwa, przedstawiciele samorządów, przedstawiciele mediów oraz sponsorzy.Podczas konferencji ogłoszono wyniki konkursu na „Najpiękniejsze Miasto Tour de Pologne”.

W poszczególnych kategoriach nominowani byli;
„Start”; Jaworzno, Tarnowskie Góry, Kopalnia Soli Wieliczka, OLIMP Nagawczyna,
„Premia specjalna”; Bielsko-Biała, Olkusz, Siemianowice Śląskie,
„Meta”; Bukowina Tatrzańska, Katowice, Kraków, Zabrze,


Zwycięzcy otrzymali wyjątkowe, multimedialne puchary, które przez kolejny rok będą mogli prezentować mieszkańcom swoich miast. W kategorii „Start” statuetkę otrzymały Tarnowskie Góry. W kategorii „Premia Specjalna” statuetkę otrzymało Bielsko-Biała, natomiast „Najpiękniejszym Miastem Tour de Pologne” w kategorii „Meta” zostało Zabrze, które po raz pierwszy znalazło się na trasie tegorocznej edycji wyścigu. Zlokalizowana przy Arenie Zabrze meta 4. etapu Tour de Pologne przyciągnęła nie tylko wiernych kibiców kolarstwa, ale również licznie przybyłych mieszkańców Zabrza, którzy stworzyli na mecie niepowtarzalną atmosferę.
- Wyboru dokonała specjalna kapituła, złożona z przedstawicieli sponsorów i największych polskich mediów. – Wiem, że kapituła miała twardy orzech do zgryzienia, bo tegoroczny wyścig był naprawdę wyjątkowy pod każdym względem. Kolejny raz okazał się wielkim sportowym wydarzeniem, ale warto też podkreślić zaangażowanie miast i kibiców, których przy trasie tegorocznego Tour de Pologne pojawiło się ponad trzy miliony dwieście tysięcy. To ogromny sukces i znak tego, że Polacy naprawdę kochają kolarstwo. Z kolei dla nas to sygnał, że idziemy w dobrym kierunku. Raz jeszcze więc dziękuję wszystkim miastom i miasteczkom na trasie. Szczególnie tym nominowanym w konkursie. I od razu wielkie gratulacje dla laureatów – mówi prezes zarządu firmy Lang Team Adam Siluta.
- Dynamiczny, a zarazem zrównoważony rozwój Zabrza, można porównać do rozpędzonego peletonu kolarzy pokonujących trasę Tour de Pologne. Podobnie jak w wyścigu liczy się przygotowanie, zaangażowanie, pasja i wola osiągnięcia wyznaczonych celów. Podejmując inwestycje czy realizując projekty oczekiwane przez mieszkańców ze starannością, konsekwencją i determinacją dążymy do umacniania pozycji naszego miasta na mapie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Zabrze jest rozpoznawalne poprzez sport, innowacyjną gospodarkę, turystykę przemysłową czy medycynę. Markami rozsławiającymi dobre imię miasta są Górnik Zabrze, kompleks turystyki industrialnej z kopalnią Guido bądź też Śląskie Centrum Chorób Serca lub Szpital Miejski z Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka. Tour de Pologne w Zabrzu to było bez wątpienia święto nie tylko dla miłośników kolarstwa, których w naszym mieście nie brakuje. To także była okazja to zaprezentowania wyjątkowych w skali kraju oraz Europy miejsc, obiektów i inicjatyw. Obok przeżywania sportowych emocji chcemy upowszechniać atrakcyjne tereny inwestycyjne strefy ekonomicznej czy atrakcje turystyczne warte odwiedzenia, jak kopalnia Guido, kompleks Sztolnia Królowa Luiza z Parkiem 12C i Bajtel Grubą. Jestem przekonana, że obok emocji sportowych na odwiedzających nasze miasto czekają również emocje związane ze zjazdem pod ziemię i przeżyciem niepowtarzalnych wrażeń podczas górniczej szychty.- podczas uroczystości podkreślała Prezydent Zabrza, Małgorzata Mańka-Szulik

Brak wydarzeń

© Copyright 2011. „System e-informacji kulturalnej" współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. „W sieci kultury – utworzenie systemu e- informacji kulturalnej na terenie Gminy Zabrze”

Ta strona używa plików cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

1. Serwis zbiera w sposób automatyczny tylko informacje zawarte w plikach cookies.

2. Pliki (cookies) są plikami tekstowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu. Przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Przede wszystkim zawierają nazwę strony internetowej swojego pochodzenia, swój unikalny numer, czas przechowywania na urządzeniu końcowym.

3. Operator serwisu (Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu) jest podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym swojego użytkownika pliki cookies oraz mającym do nich dostęp.

4. Operator serwisu wykorzystuje pliki (cookies) w celu:

  • dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę;
  • przygotowywania statystyk pomagających poznaniu preferencji i zachowań użytkowników, analiza tych statystyk jest anonimowa i umożliwia dostosowanie zawartości i wyglądu serwisu do panujących trendów, statystyki stosuje się też do oceny popularności strony;

5. Serwis stosuje dwa zasadnicze rodzaje plików (cookies) - sesyjne i stałe. Pliki sesyjne są tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony serwisu (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub przez czas wynikający z ich ustawień.
6. Użytkownik może w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików (cookies) lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Należy pamiętać, że większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików (cookies)w urządzeniu końcowym.
7. Operator Serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji strony internetowej serwisu.
8. Pliki (cookies) z których korzysta serwis (zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika) mogą być udostępnione jego partnerom oraz współpracującym z nim reklamodawcą.
9. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.
10. Bardziej szczegółowe informacje na temat plików (cookies) dostępne są na stronie 
ciasteczka.org.pl