logoprzez

naglowek-01

Opublikowano: czwartek, 20, kwiecień 2017 16:42
Autor: Urszula Rudner

kongres.jpg

fot. marketingdlango.pl

Działasz na rzecz organizacji pozarządowej? Chcesz podszkolić się w zakresie e-marketingu? Ten kongres jest dla Ciebie! Sprawdź szczegóły i #zapiszsię.

W czwartek 27 kwietnia w Centrum Organizacji Pozarządowych w Zabrzu odbędzie się II Kongres e-marketingu dla NGO pod hasłem: „była teoria – czas na praktykę!”. Prelegenci Adam Krajewski i Adam Borzymowski przedstawią i omówią zagadnienia z zakresu prowadzenia i zarządzania treścią strony www oraz coś, co każdy istniejący w wirtualnej sferze powinien znać – metody wykorzystywania social mediów. Poruszone zostaną tematy związane z najpopularniejszymi portalami społecznościowymi i rolą, jaką odgrywają w marketingu i reklamie (optymalizacja, kreowanie marki, nowe trendy). Na szkolenie można przyjść z laptopem, co pomoże na żywo omawiać Wasze strony. Przewidziano bonusy dla uczestników szkolenia ufundowane przez sponsorów. Ostatnie szkolenie odbyło się 20 marca 2017 r.

Szkolenie jest bezpłatne – należy się wcześniej zarejestrować poprzez stronę organizatora lub telefonicznie pod nr. 720 800 130.

Program szczegółowy:
1. Strona www jako podstawa istnienia w sieci
a) niezbędnik techniczny dot. budowy i funkcjonowania strony www (m.in. domena, hosting, technologia wykonania),
b) elementy dobrej strony www (m.in. elementy menu, treść, przejrzystość, użyteczność, responsywność),
c) zarządzanie zawartością strony na przykładzie CMS WordPress.

2. Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i reklamie
a) Facebook jak główne narzędzie marketingowca:
– zakładanie i zarządzanie fanpagem,
– optymalizacja profilu firmowego, działania poprawiające algorytm „edge rank”,
– kreowanie marki firmy (wartości treści merytorycznych, interaktywność) – częstotliwość publikacji, reakcja na komentarze),
– organizowanie różnych form promocyjnych (konkursy, oferty specjalne itp.),
– płatne reklamy na FB;
b) prowadzenie bloga – najlepszym sposobem na budowanie wizerunku eksperta: jak i gdzie założyć bloga, zasady blogowania,
c) przegląd i poznanie potencjału wykorzystania innych mediów społecznościowych:
– Google+,
– Twitter, 
– YouTube, czyli nie tylko rozrywka – mocne narzędzie marketingowe,
– Instagram, Snapchat;
d) kryzys w social media – jak reagować na problemy z użytkownikami, zasady i analiza wybranych przypadków z polskiej sieci,
e) nowe trendy w social-merketingu.

II Kongres e-marketingu dla NGO – "była teoria – czas na praktykę!"
27 kwietnia 2017 r., godz. 17:30
Centrum Organizacji Pozarządowych w Zabrzu, ul. Brodzińskiego 4

Brak wydarzeń

© Copyright 2011. „System e-informacji kulturalnej" współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. „W sieci kultury – utworzenie systemu e- informacji kulturalnej na terenie Gminy Zabrze”

Ta strona używa plików cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

1. Serwis zbiera w sposób automatyczny tylko informacje zawarte w plikach cookies.

2. Pliki (cookies) są plikami tekstowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu. Przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Przede wszystkim zawierają nazwę strony internetowej swojego pochodzenia, swój unikalny numer, czas przechowywania na urządzeniu końcowym.

3. Operator serwisu (Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu) jest podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym swojego użytkownika pliki cookies oraz mającym do nich dostęp.

4. Operator serwisu wykorzystuje pliki (cookies) w celu:

  • dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę;
  • przygotowywania statystyk pomagających poznaniu preferencji i zachowań użytkowników, analiza tych statystyk jest anonimowa i umożliwia dostosowanie zawartości i wyglądu serwisu do panujących trendów, statystyki stosuje się też do oceny popularności strony;

5. Serwis stosuje dwa zasadnicze rodzaje plików (cookies) - sesyjne i stałe. Pliki sesyjne są tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony serwisu (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub przez czas wynikający z ich ustawień.
6. Użytkownik może w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików (cookies) lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Należy pamiętać, że większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików (cookies)w urządzeniu końcowym.
7. Operator Serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji strony internetowej serwisu.
8. Pliki (cookies) z których korzysta serwis (zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika) mogą być udostępnione jego partnerom oraz współpracującym z nim reklamodawcą.
9. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.
10. Bardziej szczegółowe informacje na temat plików (cookies) dostępne są na stronie 
ciasteczka.org.pl